Mycket som hänt igen..

Har varit en jobbig period nu...kämpat med Jimmy genom allt och vi klarade det...
Var gravid men lyckades inte behålla det så allt var ganska jobbigt en period...
Som man säger allt har en mening även om det verkar meningslöst...Och detta var väl ett tecken på att det inte var meningen just nu för ett barn...

Mitt exs son bor hos oss nu sen en månad tillbaka och det fungerar bra...en historia bakom där också..
Men eftersom hans pappa inte vill kännas vid han så finns jag och det har jag gjort i snart nu 16 år...han är 18..
Skulle aldrig falla mig in att svika han han är min familj lika mycket som Tom och Janina är min familj :) och barnen tycker det är mysigt med storbrorsan här...Jimmy ställde upp på en gång för han vet min älskade man...

MEn det är inte alltid lätt med en 18åring hemma.....Mycket måste förklaras som inte är självklart..som man säger ena benet i vuxen världen medans det andra benet står i barnvärlden....

Men vi finns för han så länge det behövs och allt kommer nog bli bra...

Orkar faktiskt inte skriva så mycket idag...men fått ner lite kludd i alla fall....
Kommer säkert mera tankar och funderingar......

Älskade pappsen snart ett år sen men allt känns som igår....saknar dig och älskar dig nu och för alltid!

Kommentarer
Postat av: ztill1

Vad tiden går1 var det ettt år sen snart? jag ska läsa lite här sen kanske jag fixar en egen blogg här eller nånannanstans. Nu ska jag till tvätteriet o sen till Förnedringskassan ha det1

2008-07-22 @ 13:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0