Vad patetiska vissa är..

Skrattade gott idag med Jimmy...
Vissa människor ger sig aldrig......
Några hade påstått att jag skriver här att jag köper diverse tabletter av en viss människa...
Så onödigt men så roligt.....Som Jimmy sa....skriv att jag ska råna en bank *S*

Vissa människor existerar inte längre för mig men jag existerar för dom...trevligt trevligt man är svår glömd...tydligen...

Skönt att veta vart jag har mig och som Jimmy sa jag bordeväl veta och se.....att dom inte ger sig...
Men men Mitt liv är perfekt njuter i fulla drag svackor ibland som är satans djupa när man tänker på pappa och mamma...

Men egentligen undrar jag vad fan ni gjorde på hans begravning?

Vad gav det er?

NE nu ska jag vandra och köpa....tadada! kläder hahaha är torsk på sånt farligt farligt......
Bye bye.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0