Helgen är över!

Jag längtar till nästa helg eller vilken helg som helst hahaha..för jag vill ut och dansa dansa och dansa!!!
Lusten till att gå ut har lagt sig men nu har lusten till dansen borrat sig i imig :)

Vad tråkig man är man säger nej till flera som frågar och man säger oftast nej,,FÖRLÅT!! sluta inte fråga jag ber er!! JAg mår inte så bra tidsvis och då brukar jag gömma mig....men snälla fråga säg till at nu ska vi ut och dansa som galningar och du ska med!

JAg hatar ju att fråga andra är så rädd att man stör dom man frågar kanske vill vara för sig själv det känns som att man tvingar vissa och då backar jag...

MEn jag  har en underbar bambino leila nästa gång är du det och jag som tar över stan hahahaha

Vet att jag varit tråkig mot dig med men som du sa mår man dåligt gör man det...
men vi måste få in en dans i hotellet  innan alla fjotisartar över det eller hur!!!!

kan ju bli sexigt ju Du och jag på en påle hahaha nu har jag tiden och orken och vill gära nått totaly crazy!!!!!!

orkant int skriva mera nu..me hör av er,,,partypatry måste få komma ut känner jag....

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0