Lukta illa?

Jag säger bara ex! vilka spånskallar ibland...Beter sig mera illa än vad en 4åring kan göra och säger värre saker än vad en 12 åring svär....
Min mans ex säger att hans son luktar illa när han kommer härifrån....
Konstigt...Han badar alltid på söndagar och har nytvättade kläder innan han åker hem...vad luktar han?

Blev så fly förbannad igår kväll så jag väntade tills han hade somnat för jag ville ringa upp henne...
Grabben sa att att han måste bada minst 2 gånger och duscha två gånger för mamma tycker jag luktar illa när jag kommer härifrån....ARGHHHH!

MEn vi somnade samtidigt..tyvärr..men idag ska det tas ett snack...
Hatar när dom försöker så frön i barn....och att dom inte fattar det kommer ju fram....
Tänk om jag skulle säga saker som att ät inte pappas mat för då tycker jag ni är tjocka när ni kommer hem?
Eller prata skit om han framför barnen skulle aldrig falla mig in...det som är emellan oss är just emellan oss...
Hur mycket jag och mitt ex bråkar så ska barnen hållas utanför...

MEn detta med mins mans ex har pågått nu enda sen vi träffades....och efter ett tag fick jag nog av att hon snackade skit om mig framför deras son så jag ringde upp henne..men som vanligt man kan inte stå för nått...
'
Varför är vissa så här? vad ger det dom? varför kan inte vissa bara slappna av och erkänna att barnen har det bra...Han leker har kompisar överallt här..myser med sin pappa myser med oss...mina barn avgudar han.....
Så varför? fattar det bara inte.....

MEn nu har jag fått nog...tar inte han upp det gör jag det och jag skiter i vad som händer efter det....Nu får hon fan ta och ge sig...

Bara detta med att hon ska dra bort dagar ifrån hans helger med sonen om han har han extra...som dopet dom åkte på över dan förra helgen..
Då skulle grabben få komma nu på lördan istället för han hade ju faktiskt sin son över dan!!! så vidrigt...men ikke sa nicke...
Så fort han sa till henne ändrade hon sig.....hon fattade väl hur dum hon verkade...Iställer för att vara glad över att han som pappa vill vara mera med sitt barn,,men men.....Hon är en sån sak som man måste säga till för att hon ska fatta...Så nu är det dags igen...syns synd.....

Ne nu ska jag ta mig ett par djupa andetag...luuuuuugggggnnnnnnnnnnnn!!

Bye alla-----

Kommentarer
Postat av: Evve

de där lät verkligen inte rätt..:/ illa...hoppas ni kunde reda ut de där!

tack för lyckoönskningarna..hoppas den lille vill titta ut före BF...dock är de ju inte så stor sannolikhet som förstföderska kanske..;) hur såg de ut för dej med dina barn? nyfiken

så du är lite sugen på en liten till å från..;) de tror ja man alltid kommer att bli! :P:P

kram

2008-09-06 @ 17:07:06
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Postat av: Evve

hihi kanske man ska be om en sådan undersökning då..;)

skönt att alt gick så bra för dej och snabbt!

ser ett mardröms sernair att man gptt över 2 veckor...får ligga 2 dygn och ändå snittas..! huha!

hur trivs ni i ert nya hem

2008-09-07 @ 11:51:21
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Postat av: Evve

vi hoppas på att den tittar ut tidigar ehelt enkelt..;)

jo huset deras verkar ju skit bra! :P fick se papper på en träning! :P benny ska hjälpa dem at lyfta möbler till helgen! :) spännande! :P

namn har vi iaf tjej sen två killnamn..;) men de är svårt..så hur var din helg då?

2008-09-08 @ 07:02:09
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0