Min älskade Jimmy...

Idag grät min man,,,,förstår honom så mycket....Jag bröt ihop hemma hos mor igår...
Viking va en speciell hund så fin så go.....En utmaning för honom,,men som han eller jag tyvärr inte klarade av....

Beslutet känns i alla fall som mitt fast det var vårat? hoppas jag? jag älskar den hunden lika mycket som han...
Visste bara inte att han kände så starkt för honom....
Min älskade Jimmy min fina mjuka go komplicerade man...........

Barnen har tagit det bra...kan ju vara för att dom såg ju attacken också..allt blod och hur illa det kan bli om han sätter den sidan till att han inte gillar just den hunden....

Vi alla kommer sakna han nå grymt,,,men vi kommer samtidigt få träffa han,,,,,,,,,,

Nu måste jag ta mig an en annan kamp också....kommer det ena kommer det andra,,,,,,
Och nu kom allt!!!

Skriver sen när jag orkar kan nog ta ett tag nu.....måste hamna på fötterna igen nu känns det som....

Bye så länge.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0