Mitt hjärta brister

Hur många gånger kan ett hjärta gå sönder?
Nu är valet gjort Viking ska få ett nytt hem hos en underbar kvinna som till o med haft tibbar förut,,,varit uppfödare av siberian husky också..så stor hundvana..plus! att hon själv tagit hand om 10 hundar i olika skicka fått iordning dom och sen sett till att dom kommit till bra hem...
Men mitt hjärta går sönder....
Denna underbara hund som är det absoluta bästa fina älskvärda och lydiga sällskapet hemma ska nu lämna oss...

Varför...Jo! han har noll tolerans när det gäller andra hundar..hans promenader här är en pina för han...Vissa hundar kan han bara älska,,,men POFF..som sist då small det högt, första gången jag såg hur illa han verkligen kan göra en annan hund,,,
Där jag bor nu är så hundrikt så vart när eller hur spelar ingen roll..OCh galen blir han totalt galen man får ingen kontakt han hugger vid tillsägelser,,,,Ser han ingen hund så är det det enda han letar efter,,,spänd frustar blåser upp sig svansen som en spik...Han mår helt enkelt inte bra...

Min största skräck är att han ska lyckas rymma nån gång och ge sig på nåns hund som är ute och går...
JAg kan inte riskera det...kan bara inte.....
Denna damen vet allt exakt allt....mycket känner hon igen också när det gäller tibbar....som hon sa det kan vara just hans personligthet att inte gilla hundar.....

Min kära sambo är så ledsen jag förstår han och han förstår också...vi förstår riskerna.....
Ett plus är ju också att vi kommer få träffa Viking fann faktiskt en vän i denna kvinna hur härlig som helst.......

Ne jag orkar inte skriva om detta nu..Imorgon blir en tuff dag....Bara tanken av att inte ha han bredvid sig i sängen på morgonen. eller hans bedjande blick när han vill upp i soffan eller knäet,,,,,,
*suck*

Så nära men ändåså så långt bort.......

Älskade.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0