Sala by night..

Undrar vad som händer med denna lilla stad....
För 3 dagar sen drogs min vänninas son in i skogen vid skolan här av 2 utländska herrar och tröck upp han mot ett träd och hotade han med en kniv mot halsen...
Det enda denna pojke bryr sig om är sina promenader och så ska detta få hända han?
Han gör inte en fluga förnär säger inget gör inget utan han bara är...

Nu har han flyttat från stan tills vidare pågrund av detta  han vågar inte bo kvar hemma för att dom hotade han också med att dom vet vart han bor..*FÖRJÄVLIGT*

Tänk om detta skulle hända min son?! folk vet vilka dessa ungdommar är som gjorde detta mot han men inget säger dom..Till o med vuxna vet med egna barn men dom är tysta,,hur fan kan man hålla sånna människor bakom ryggen?
Tänk om nått skulle hända deras barn och alla som visste nått höll tyst....

Så hemskt,,,,Alla mina tankar går till denna pojken...hoppas han får rätt hjälp nu av både polis och brottsofferjour och läkare för jag vet hur skadat man kan bli av nått sånt här...

Öpnna mun tänk en gång till innan ni håller tyst om nått är det värt det? eller ska munnen öppnas för att han ska våga komma hem??

Jag skulle själv aldrig hålla tyst om nått sånt aldrig! för tänk om samma sak skulle hända min son? tänk.....

Alla tankar och kramar till pojken.......från oss.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0