sjuk

JAg verkligen hatar att vara sjuk...
Allt blir fel hur man är gör det...Ligger mest nuförtiden...för andningen har helt slagits ut på mig..astmasprayen gör mig så himla skakig och hjältklappningen ska man inte tala om...hemskt..
Svettas o fryser hela tiden..att bada är en mardröm känns som att man stiger ut till ett kylskåp då..

Men förhopningsvis är det snart över bara febern kunde lägga sig så kunde man nog må mycket bättre...

Barnen blev så grymt svikna i helgen också...mina stackars kottar...
Jag hade i lördags blivit erbjuden att åka till grönan för 50 kr dit och hem...men jag sa nej till det eftersom att deras far lovade och lovade att han skulle ta med dom till eskilstuna Zoo eller furuvik,,,,,
JAg sa nej då till allt.....
Sen får jag veta att han sket i allt...Så typiskt den mannen.....
Även om jag nu är dålig hade jag åkt...dom behövde det som en svlsut på denna sommaren och det sa jag till barnens pappa också..och ja ja dom skulle få så roligt sa han...
MEn han är ju också förkyld därför åkte dom inte och som dom flesta vet blir ju vissa män döeende vi förkylningar.....

MEn jag har sån ångest känns som att allt är mitt fel...
Sen se dom komma hem och vara så ledsna gör så ont....
Tom visade sin besvikelse med att få ett redigt utbrott brukar alltid vara så....Stackan....tänk om deras far kunde se hur ont dom har det,,,hur ont det gör att älska nån som hela tiden sviker.....

Vad ska man göra...nästa gång ska man säga då nej? ska jag åka med barnen även om han lovar igen?
Man kan ju aldrig boka nått när man aldrig vet....

Men vi får väl se känner jag mig själv lär han inte kunna göra om detta en gång till med förkylning eller utan....det skiter jag i...då ska han inte lova nått på fredan att dom ska iväg på lördan och göra nått...då håller man tyst...

Aja...men nu är dom hemma och man får ta det onda med det goda....Mina älsklingar är dom och komemr alltid vara....Nummer 1 för alltid.....och förevigt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0