Köpte lite nytt..

Igår fick jag ett sånt toppen erbjudande så jag kunde inte säga nej,,även om pengakassan sinar...så igår köpte vi nya köksmöbler med vitrinskåp 500 för allt och det va så fint...Och nu kommer alla få plats...så nu är köket nytapetserat och jag har ny/gamla köksmöbler...


titta vad fint blev är så nöjd..fast det tar nog ett tag att vänja sig vid så långt bord

Förra veckan hade jag och Janina lite tråkigt så vi gjorde tågubbar eller familj av hennes tår,,blev mycket skratt i alla fall speciellt när jag ritade  
har ju sån kass kamera så man ser knappt men det är mamma pappa och en massa barn :)

Sen måste ni få se hur skönt Connie hade det min son favoritapa igår kväll hon är ju bara så himla söt!


Blev mycket bilder i denna blogg idag men men kan vara kul att ha nått att titta på också..
Själv så mår jag så där..utslagen och klådan kommer vid jämna mellanrum som tur va har jag sluppit svullnaden i alla fall, för den gjorde ont inte skönt att bara kunna gå med tofflor mitt i vintern och allt blask..
Nu ska jag och min son på ett möte sen ska vi ta en liten mysdag på stan,,så sällan som man bara gör nått med han så idag ska han få skämmas bort lite..
Nästa vecka ska han operera sin fot (stackarn) men förhoppningsvis slipper han smärtan efter det...

Ha det toppen nu alla....och grattis till dig maria du är så stark och underbar all lycka till dig från mig...blir barnvagnsrace för oss sen då *S*

Kram kram..

Kommentarer
Postat av: leila

Snyggt :) Jag är rätt så trött på mitt långa bord men måste ha för att vi ska få plats. Du kanske vill köpa min lampa som ser ut som din fast den är längre, den du har nu ser lite för kort ut. Hojta till bara så kan vi kika på den, den ligger bara o skräpar i mammas källare. Jag vet ju att du gillar såna lampor. kram kram

2009-03-19 @ 22:50:34
URL: http://ladyley.se
Postat av: Maria

Vad fint ni fått i köket!!! Så roligt att köpa nytt, o speciellt när det är billigt!! :-)

Vi måste absolut ta en shoppingdag på sta'n sen, men jag hör av mig efter att jag varit på UL - ska dit 9/4. Efter det ska jag tillåta mig själv att shoppa loss! :-)

Kram!!!!!!

2009-03-20 @ 21:41:34
URL: http://maria1979.blogg.se/
Postat av: Sophie

Kikade in från Marias blogg och gratulerar till den lilla i magen! /Sophie (Johan Engströms fru) :-)

2009-03-22 @ 10:30:11
URL: http://lillamirakel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0