Min 29 åring..

igår fyllde Jimmy hela 29 år,,,Han fick en mugg ca halv liter som det står his med hjärtan på sen

detta....
  2 st stora ciabatta halvor sallad massor med potatis sallad en halv kyckling och sen paprika och rödlök...Och han med sin magsäck fick i sig allt....Fattar det inte?? vart tar all mat vägen på hans kropp,,dessa mackor hade räckt till alla oss och han ville ha en bulle till efterätt hahaha...

Men grattis igen till dig älsklingen min...

Sen har jag ett stort problem *grrrrr* scannern är inkopplad men jag har ju glömt fråga Jimmy hur den funkar..så nu har jag suttit i 1 timme och försökt lista ut hur den funkar men jag fattar inget?? 3 knappar och ingen funkar,,,skitgrejj!
Tänkte scanna in dom senaste bilderna på bebisen och berätta vad det blir *L* men jag får väl uppdatera sen när Jimmy kommit hem från matchen....
Ska få hamburgare från mc donalds ikväll..och jag är totalt förälskad i mc donalds så gotti gott gott så!

Skriver väl ett par rader till ikväll då om jag kommer ihåg :)

Ha det gott alla......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0