Mina små liv..

Min sommartjej full med bus och helt underbart tokiga och härliga kommentarer!


Min son full av funderingar och skämt!


Har legat och tänkt på barnen mycket inatt vet inte varför men jag blir sån ibland..Är så himlans stolt över mig själv som mamma fast jag kan nog erkänna att ett antal gånger har jag verkligen funderat på om jag gör allt jag kan för mina barn?
Kommer dom bli lyckliga? är dom lyckliga?
Men innerst inne vet jag att dom är det.....
Tom har sitt handikapp att kämpa med och janina kämpar mot hela världen ibland känns det som men jag gör absolut så gott jag kan,Har velat gett upp ett antal gånger men har alltid hängt kvar.
Speciellt när man känner sig så ensam om allt Jimmy har funnits genom jobbiga möten eller föredrag men ibland önskar man att deras pappa ville komma också..man vill att han se ska se och få höra deras framsteg hur fina dom är hur mycket dom kämpar...
Men vi har lärt oss hur dumt det än låter så vet vi att ingen ide att fråga eller berätta intresset finns inte bara där för vissa..

Deras Momma är en stor förebild för dom..Till och med Tom kan vända sig dit ibland Janina har ju henne runt sitt lillfinger ;) kan man nog säga...
Tom sa nått igår om Moffa ...Dagen som pappa min gick bort är ju lite som en dimma för mig Efter vi tvättat pappa och satt på han fina kläder och syster rakat han så kom Tom dit...Han satt en bra stund hos pappa och jag vet inte vart jag var tror i köket,,,,Igår sa han att när moffa låg där stilla så ramlade halsbandet från hans hand så jag gick dit och satte fast det igen jag tror det var första gången och sista gången som jag rörde moffa på flera år som en kram från mig..
Jag frågade varför han bara satt och tänkte på sånt en tisdag kväll men man märker när han han inte vill berätta mera..Men jag tror det var hans sätt att berätta att minnas sin moffa..

Jag tycker det är så fint att vi alla har så fina minnen av min pappa som ibland bara kan bubbla upp,,,,
Saknar enormt!

Kommentarer
Postat av: leila

Fina kort. Ha en bra dag idag. Kram

2009-03-25 @ 14:41:43
URL: http://ladyley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0