Mitt liv är som ett korthus..

Ja man kan nästan likna mitt liv som ett korthus..ena stunden står det stadigt på sin grund sen kan det helt plötsligt rasa igen..

pågrund av allt som hänt och händer så har jag nu fått tillbaka smärtan i fötter och händer,,,så nu vet jag att det är stressrelaterat..men ont som fan gör det som röda stora kuddar under fötterna är det och det går upp över foten *uscha*...

Är ganska trött på detta växlande nu..så istället för att tycka synd om mig tog jag ett kraft tag här hemma...Har nu storstädat hela nedervåningen..haltade runt och damma dammsög tvätta golven städade framsidan till o med...
så nu kl 1 när jag börjar tvätta ska jag ta övervåningen också...

Lika bra då har man annat att tänka på ett tag sen får man väl ta smärtan ikväll..men då kan jag sitta i ett rent hus och ha ont i alla fall *L*



Grabben min ska opereras snart stackarn men äntligen slipper han få ont tänk att ha en fot som varar och svullnar hela tiden,,,det har han nu gått med i ett halv år..tröga läkare,,,,men nu såg dom att det va ganska akut....tack o lov...
Nu kanske han kan komma igen med idrotten sen och först och främst slippa ha ont....
Varje dag när han kommer hem från skolan åker strumpan av sen sitter han och ser så ledsen ut men han säger inget...Lilla gubben min....

Men en sak va ganska ballt..när vi satt hos läkaren så visade han foten och jäklar va håriga ben den killen har..jag höll på att svälja tungan faktiskt...
Man har ju märkt att han kommit i målbrottet,,,men man blev så chockad av läkarbesöket..han är helt plötsligt längre än mig också! Jag blev helt chockad..
Gud vad tiden går fort..och ni tänker nog nu att hur har hon kunnar missa allt det med sin grabb..men det är ju så att ju mera dom kroppsligt växer så mera gömmer dom sig..sen som mamma står man ju inte och stirrar för att se om dom fått hår under armarna eller håriga ben..man tänker inte på att rösten ändras och lite vill man nog inte inse det heller..att liten blir stor......
14 år redan...ska få en lillebror och han är lugn fin och ärlig....tänk att just jag fick en sån gåva som han.....
tack för dig lilla gubben...........

Nu ska jag packa till tvättstugan.......imorgon ska jag låta Janina få skriva ett par rader här :) hon ville testa att blogga hahaha så då får hon väl det.....

Kram på er alla....
ps..saknar min mobil.....

 Man kan skriva hur mycket som helt om sina barn...så jag avslutar detta med att bara skriva J.Ä.D!!!

Kommentarer
Postat av: leila

Vet hur det är när man helt plötsligt ser att sonen har håriga ben. Man blir chockad för de är ju små i ens ögon :). Oj vad dina fötter ska krångla, jobbigt. Ska banna dina fötter och min tand så kankse vi slipper värken. Ha det bra idag /kramis granntanta

2009-03-06 @ 12:49:27
URL: http://ladyley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0