Stress stress

Vilken dag imorgon...Kl 9,00 mvc..sen snabbt till v-rås för vi ska vara på Nepteamet kl 10,20 sen efter det ska vi till fsk..Ujja ujja...men det ska nog gå....




Förresten läste ni aftonbladet?? så jävla HEMSKT! Brasilien en 9 årig flicka våldtagen av sin styvfar i många år blev gravid med tvillingar.....Hon fick göra abort men nu har hon hela kyrkan och biskopen emot sig för att dom anser att allt liv ska man värna om men hennes liv då? hon är ett litet barn med 2 barn i magen hur ska hon klara sig hur ska hon leva??...Jag blir bara så fly förbannad på all förnedring som finns för våldtäksoffer....
Hade hon för kort kjol flörtade hon sa hon verkligen nej och hur sa hon nej! helt otroligt,,,,Och här i sverige finns det inga lagar mot dom rovdjuren....pappor eller mammor som våldtagit sina barn får ett par månader eller nått år sen kommer dom ut och kan fortfarande få umgängesrätt...Sen om mamman/pappan flyr med barnet så åker dom dit på det hårdare..så hemskt!
Jag ska egentligen inte läsa sånt här för jag vet hur jag blir,,man tänker på detta nu i ett bra tag sen kommer nått annat hemskt....Men en hel del mail har jag skickat just om pedofiler lagar förnedringen skammen....tror ni jag får många svar?? ne! kanske på 10 år fått ca 8,,,bla bla tack för mailet vi gör vad vi kan bla bla bla...

Men skam den som ger sig......många mera mail kommer att skickas....

Barn ska ha rätten att få vara barn.......att dela en vuxens känslor som barn är förödande för ett barn....

Ne nu ska jag sluta skriva annars kommer jag bara jaga upp mig ännu mera...

Ha det gott alla nära och kära.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0