Tråkigt igår..

Igår hade jag det såååååå tråkigt...OCh som vanligt när jag har tråkigt hittar jag alltid på bus..och denna gången var det Jimmy som råkade ut för allt *s*
Men vi skrattade gott båda 2....
JAg gick in på toaletten hittade min svarta ögonskugga preparerade fingertopparna med svart ögonskugga sen var det bara att hitta mitt mål ;)

Jimmy låg i fotöljen så jag tog av han hans glasögon och masserade hans panna och ögonbryn...
Men jag kunde inte hålla mig,,,,
När jag tog detta kortet så rann tårarna,,,Han ser så underbart gulligt missförståd ut här....OCh med sin mega snus under läppen....*s*

Ja vad kan man säga båda fick ett gott skratt...sen gick vi över till mor och där kunde jag ju inte hålla mig heller....Fast då vart det mest prat och en hel del skratt,,,,Så kul att man har en mamma som kan dela ens sjuka humor ibland....

NE nu ska jag hoppa upp i duschen ska ligga där och se magen putta ut åt alla håll och kanter..den lilla har fullt sjå där inne.....

Kram på er och ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: leila

Tokmaja :)

Somnade om när Julia gått till skolan, sov till 11 , suck. Jag som tänkt hälsa på dig idag.... men det blir så när jag är ledig. kram kram kommer annan dag /leila

2009-03-18 @ 13:31:03
URL: http://ladyley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0