Undringar..

Jag vet ju att en hel del läser här..vissa pågrund av att dom är nyfikna på mig vissa för att dom bryr sig och vissa bara för att veta...
Men sällan får man en kommentar att hej! va inne och läste lite hoppas du har det gott....
synd synd det där hörrni ;)

Men ni kanske vågar svara om man frågar nått?

När började ni fixa upp barnsängen vika in babykläderna mm mm...
Nu står allt under min trappa i en stor hög.....

Så det va lite undringar från mig och bebben :)

Kram på er alla igen från mig!


Kommentarer
Postat av: leila

Hej, vilka toppenmöbler :) Grattis. Det där med kommentarer är lustigt. Jag har många i min närhet, släkt och vänner som läser hos mig men de kommenterar inte, du är nog den enda, de som kommenterar de är mina bloggvänner. Det verkar vara så för många bloggare, att de i ens närmaste närhet kommenterar inte, men de läser . Knepigt. Hörrö, jag har inte ditt användarnamn eller lösen, så jag kommer inte in, men jag tycker texten ser ok ut. kram kram

2009-03-30 @ 14:22:05
URL: http://ladyley.se
Postat av: Sophie

Tack! :-) Jag svarar här inne istället. Om allt ser bra ut så vill dom bara göra 1 UL. Sen om allt följer kurvan osv brukar det inte bli mera, dom vill inte göra UL i onödan. Vi har gått på.. ja säkert 10 UL den här gången men då var det ju för dom hittade avvikelser på barnet och inte visste om h*n skulle klara sig och massa sånt strul. Annars finns det privatkliniker man kan göra UL på.. vi var till Tittut i Sthlm för 4D UL, jättehäftigt! Kostade dock 1700 så det är ju inte gratis. Annars finns tex sibyllekliniken i Sthlm, dom tar 260 kr tror jag för 2D UL... :)



Ang kläder och säng så tror jag att jag var omkring v 30 när jag började fylla byrån. :-)

2009-03-30 @ 15:14:38
URL: http://lillamirakel.wordpress.com
Postat av: Sophie

Tack! :-) Jag svarar här inne istället. Om allt ser bra ut så vill dom bara göra 1 UL. Sen om allt följer kurvan osv brukar det inte bli mera, dom vill inte göra UL i onödan. Vi har gått på.. ja säkert 10 UL den här gången men då var det ju för dom hittade avvikelser på barnet och inte visste om h*n skulle klara sig och massa sånt strul. Annars finns det privatkliniker man kan göra UL på.. vi var till Tittut i Sthlm för 4D UL, jättehäftigt! Kostade dock 1700 så det är ju inte gratis. Annars finns tex sibyllekliniken i Sthlm, dom tar 260 kr tror jag för 2D UL... :)



Ang kläder och säng så tror jag att jag var omkring v 30 när jag började fylla byrån. :-)

2009-03-30 @ 15:14:47
URL: http://lillamirakel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0