virriga drömmar...

Snacka om att jag drömmer totalt virriga drömmar..
Inatt drömde jag att mor min och jag var i en äcklig lägenhet där hon från små bollar plockade fästingar (vilken jag har stor fobi för) och gav till nån hund för att den skulle få äta...
Undrar om drömmarna har med stressen att göra? eller att man är gravid?

Jag brukar ju kunna drömma totalt konstiga drömmar annars men denna tog nästan priset,,,

Nått som gör mig rädd också är att allt mitt palnerade inför förlossning och hemgång också inte kommer funka..
För man vet ju att ibland spelar det ingen roll hur mycket man planerar så går bara saker och ting inte den vägen som man planerat...
Och jag är ju en sån som planerar det mesta vill ha koll vill veta hur allt ska gå...
Tiden har gått så fort också för fort om 3½ månad kommer lilla bebben kändes precis som att man nyss fick veta att man var gravid....

Ja ja jag får väl göra så gott jag kan och forstätta så som jag gör sen får man väl bara hoppas på det bästa :)

undrar vad denna natten har att bjuda på för dröm då...inga mera äckliga vidriga färstingar bara!!!!

Nu ska jag på stan med mor min ha det gött alla....

Kommentarer
Postat av: leila

Hej Pillan lilla. Jag såg att du varit sjuk och jag borde hört av mig men jag har mina hästveckor på jobbet och då går all min energi åt. Va bra att det är bättre. Många pussar till dig från mig

2009-03-28 @ 11:11:34
URL: http://ladyley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0