Länge sen..

Ja länge sen man skrev ett par rader här men har som sagt lite bloggtorka faktiskt..

Vad har hänt då..Jo en massa och en massa mängder plus lite till..

Jag kämpar på varje dag med tankar och annat otyg Jimmy jobbar som en slav Sam är förkyld Janina är ja..Vad ska man säga? rent ut sagt RABIAT! mot allt..
Tom han kör på med sitt lugna avslappnade sätt..

Ska se om jag kan få upp lite bilder här i alla fall...

Filmer som är okej..

Predator (njae ganska ok)
Mirrors 2 (inte sett än men ska se ikväll)
The last airbender (ska ses snart)

Det va det..kort med gott eller?? *S*

Sam hade så skojj med Zandras Lilla bulle Tjorven som jag nu också är hundvakt åt :)
Denna får heta pussen..
Morgon glad till tusan!
Detta togs för 4 år sen! Om man tittar nu på banren blir jag helt paff..Dom har ju blivit jätte stora! På bara 4 år..
 Nej nu är det dags för favvoprogramaet Top model..Älskar att se jätte vackra smala fina tjejer klaga och gråta över hul fula och feta dom är..HALLÅ! Ni blev uttagna till americas next top model!

Baj baj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0