Min familj kanske blir delad!

Jag har gråtit kännt mig så otroligt misslyckad och om jag ska vara ärlig så trodde jag aldrig vi skulle komma till denna punkten i livet någonsin!

Janina har berättat många gånger att hon skulle vilja vara mera hos mitt ex och hans tjej man har ju såklart tänkt på det men när önskan verkligen kommer ordagrannt från henne att få flytta dit så brast det..Jag kan inte säga nej för min lilla kloka dam har så rätt i allt hon sa!

Hon har inga vänner här alls där har hon vänner har roligt finns skog fint område ja allt hon sa är ju bara så bra för henne och jag kan inte ge henne det här, Och att inse det att min lilla tjej som jag klarat helt själv från början som jag kämpat med genom så mycket, speciellt nu det sista året inte ska vara här på en hel vecka i taget gör ont! Jag känner mig ärligt talat misslyckad som mamma..
Sen kändes det så konstigt när min lilla tös nästan försäkrar mig att det är inte pågrund av mig, utan mycket annat som gör att hon vill detta.

JAg känner en hel del annat också löjliga saker..Som svartsjuka,,Mitt exs tjej är helt underbar som människa och plastmamma, jag litar på henne till 100% och Janina älskar henne och hennes familj,MEn svartis ja! Man får höra vi gör detta vi gör så vi ska detta *S* vad kul säger man,,,med stela mungipor hahaha..

Men som en vän sa till mig och flera bara för att du inte bakar bullar när hon,vill, eller spelar spel när hon vill,eller vill åka ner på stan när hon vill, eller vad somhelst så älskar hon dig inte mindre bara för att hon hittat någon som har orken att göra allt dessa,,,,
Men att erkänna för första gången sen jag fick barn att just nu är jag för dålig i omgångar och Janina är ett känsligt barn och hon borde få slippa se detta..Så ja valet var lätt men snälla sen då? är sagan över då? vad ska jag göra? 1 vecka är en låmg resa in i framtiden för både henne och mig,,

Vi får se vad janina säger på söndag om dom pratat om det vilket jag hoppas!

Lilla lilla tösen min mamma prinsessa från ängelland! älskar dig i mängder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0