Raindeerspotting!

Vilken otroligt kraftfull dokumentär om att vara subotex beroende...

Handlar om en ung kille på 20 år boende i romaniemi (stavas?) inte en aning..

Tomteland är tydligen ingen ja så lycklig plats som man tror..

JAg tog otroligt illa vid mig inte för hur allt filmats utan hur otroligt ärlig denna kille är och hans bästa vän..
Hur han lyckas stjäla 50000 euro och åker till paris för där är subotex mycket lättare att få tag på hur han hoppar upp och ner i hotellsängen av lycka för att han fått tag på mängder av subotex..

så sjukt men så otroligt otroligt ärligt! och allt detta erkänner han inför kameran jag har nu ca 20 min kvar av filmen att titta på och egentligen vill man inte se men man fängslas...
 
Hoppas hoppas han klarar sig bara 20 år ju! och började som 13-14 åring han har ju inte levt för fem öre..
Här är ett litet filmklipp..Men inte för känsliga!
Man får se brutala scener med injicering slagsmål ja allt!

http://www.youtube.com/watch?v=Q8O_Ot-wCIg

Var bara tvungen att skriva av mig,,USch! att en dokumentär kan ta så hårt eller är det det? vet faktiskt inte men jag förstår han men ändåså inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0