11 ÅR!

 Idag fyller min dotter 11 år..Gud så tiden går fort..Förra lördagen fyllde Tom 16 och nu den första juli fyller Sam 2..

Men tillbaka till min lilla tjej den första flickan som föddes av min mors alla barnbarn :) Min vackra ängel med dolda horn.
 kommer med sina helt underbara kommentarer...
Liten börjar bli stor och vilka resor hon hunnit med både lätta och svåra..Vet bara att  dendam kommer ingen sätta sig på när hon växer upp,en tuff brud som alltid kommer vara en sån kompis som skiter i vad andra tycker eller hur man ska se ut vilka märken man ska ha på kläder..Skiter i om man är udda hon har alltid stått upp för dom små och dom som blivit illa behandlade (på gott ont) speciellt i skolan kan den egenskapen ställa till det..
Men jag är stolt! Som bara den!

Hon är helt och hållet sin egen person som skiter i andras blickar på vare sig kläder eller hur hon pratar hon är sig själv fullt ut!
Jag vet ju vilket hemskt tryck ungarna har på sig redan i skolan och mycket tankar har hon kommit hem med,men alltid beslutar hon att följa sitt eget sätt...

Min fina älskade Janina,,Kan inte i ord beskriva hur mycket jag älskar dig och hur svårt det är att se dig växa upp..Den lilla havslåögda guldblond håriga busan ser jag alltid fast du fått mera allvar i blicken..Men du är och kommer alltid vara min lilla tjej mitt hjärta!!

Grattis på din dag och tack för att just du kom till mig!
 KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0