Midsommar 2011

Oj oj vad åren gått fort känns som att det mesta i mitt liv blivit snabbspolat framåt (på gott och ont)

Stor trivs just nu med mitt nya liv träffar folk, känner mig lättare bokstavligt talat,Gått ner från 87 till 69 sen slutet av vinter början på våren.
Men såklart är man lite sliten från och till speciellt när läkarbesöken växer på hög och nu får man oroa sig för falskkrupp så fort Sam blir dålig..
Varit inne med han redan 2 gånger på en månad för det lite för snabbt emellan tycker jag men men man kan inte styra sånt lillfisen min...

Har sån otroligt tur med barnen alla är så otroligt snälla och lugna! Sam är familjen lilla spellevink får alla att ha roligt och så älskad av Tom och Nina,,Man blir så varm om hjärtat när stora storebror sitter och läser med lillebror eller Janina är ute och leker med sam och man hör han skratta så hela luften fylls av glitter..UNDERBART!

Min familj är så otroligt hel..Finns ingen pappa här hemma till dom men vi är så hela ändå som familj,,Förstår ni vad jag menar?
Janina var lite rolig härom kvällen fick besök av en kille sen när han gått så sucka hon varför bara långhåriga mamma? (andra gången en var här på BARA kaffe) och BARA kompisar..Hahaha..
Sätter mig inte i förhållande fällan på ett bra tag tänker njuuuuuuta denna sommar av att bara vara mig både hemma och ute på alla sätt,Är för gammal för att bete mig som alla andra vill att man ska bete sig :)

Men saknar att bli omkramad på nätterna ibland ni vet så där hårt så man nästan är en..Men en kudde bakom ryggen brukar få det att gå över *S* Har ju ca 10 st att välja på...

Imorgon Midsommar då! Blir bara jag och Sam hemma ska bli så mysigt..tror vi ska göra en tårta ska låta sam släppa loss ordenligt med grädde och jordgubbar och så massa kort såklart.-sen några potatisar med sill till bara han och mig..kan ju inte få det bättre..Stora barnen är hos sin far Tom får äntligen sin nya dator som han väntat på sen han fyllde år :)

Nej nu ska jag göra mig lite iordning hundar ska ut och rastas i det blöta vädret...

HA EN GO MIDSOMMAR ALLA!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0