Jag oteknisk?

Min son fick tag på ett glas med cola igår och tjofs så var min mobil indränkt med det..Plockade snabbt isär mobilen lät den vara men nej! Fattas knappar (vet inte varför) och on off knappen är puts väck! Så har nu suttit sen igår och pillat men mobilen lyser med sin frånvaro just nu ser den ut så här..
JAg får ärligt talat panik! Har så många som måste få tag på mig och nu inget hur fan ska detta gå?
Ska kolla lite om nån kan låna en tills jag får tag på en ny till mig måste måste ha!
Och igår skulle jag fått ett *kanske viktigt* samtal..i alla fall för första gången skulle ha varit skojj men nej då,,Inget ska gå som jag vill..

Så Jimmy därför hör jag inte av mig *L* svaret ser du på bilden eller hur..OCh vet att du sitter med ett leende lika brett som grinchen för att jag petat in en sax i mobilen...Sen tänker du typiskt Pernilla (jimmy säger inte Pilla) tänker det nog inte ens *S*

Nehe dags att ta tag i dagens bestyr,,Städning..Stor städning sen ska jag över till mor och hjälpa henne med förråd som ska
tömmas..
Jo vísst ja! cyklade omkull framför min granne igår också..Så inge mera cykel förrän sommaren ALDRIG! Min största skräck slog in och det va att ramla med cykel...Tänk om sam suttiy bak?!
Detta blev skadan av det..Jävla is och slask!
Ser faktiskt värre ut i verkligheten (tycker synd om mig)
Men men blir bussen eller gå tills all snö och is försvunnit..OCh tack fina granne på andra sidan som hjälpte mig fast jag tittade mest ner i backen och skämdes :/

Kram och hej från skadad mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0