När man vet något blir det så mycket svårare..

Eller egentligen ska det ju bli lättare men nu är det ju så att mellan oss är det inte så..
Vi älskar varandra såååååå mycket ibland så man nästan blir tokig, även när vi tror oss hata varandra så älskar vi barandra ännu mera..Kan det bli konstigare?

JAg vet exakt vad jag känner vet vad min önskan är vad jag varje dag drömmer om frågan är ju bara kommer något av det slås in? Kommer min önskningar slås in? Kommer jag få det jag av hela min kropp och själ vill ha?

En av önskningarna slog in mina barn dom vackra mitt finaste på hela denna jord!
Sen slog väl önskan in vad det gällde mig..Äntligen blev jag jag den jag vill vara och som jag vet att nadra vill att jag ska vara,,Är inget skal längre har ett unikt innehåll som bara mina närmaste får se andra steget är att visa världen det men det kommer *S* har inte bråttom..

Vilket konstigt blogg inlägg men sån är jag lite halvsnabb i vändningarna,,,Vill ju hinna få ner mycket på så liten tid som möjligt hahaha,,
Saknar längtar efter att ligga tätt tätt inpå någon känna hela min kropp inkramad i trygghet det saknar jag total trygghet och veta att den stannar där att den för alltid kommer finnas där..

Saknar behöver vill ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0