Gäsp!

Vilka drömmar! undrar vilket twilightzone jag luckats hamna i i drömriket :/ helt psyco..

Drömde att Jiimy bad oss flytta in hos han för han ville ha sitt namn på lägenheten javisst sa jag och skutta dit med barn och hund men det visar  sig att han bor i herrgård med inte en granne i närheten och inge el och bara utedass..
Sen fick vi ha på oss sånna där pig och pågkläder..vi bråkade som fan i drömmen för jag tyckte han lurat mig hahaha..som jag sa helt psycodröm hur den sluta har jag ingen aning om men känner jag mig rätt så var vi nog inte vänner *S*

Alla som känner mig vet att jag får lappsjuka av att bara vara i morgomgåva hatar landet tråkigt samma sak att se och en massa djur och småkryp överallt..

En stund går an kanske några timmar eller nån dag men att bo på blandet BLÄÄÄ never!?
vill bo i smeten jag..
Tänker fortfarande på personen på bussen hoppas vi ses snart skulle vara så kul och oxh se vad som kan hända :)

Jag måste tacka min fina stjärna för att ha gett mig gåvan att vara öppen och trevlig mot folk både mot kända och okända,,,
NEj nu ska jag plocka som vanligt sen baka något till barnensfika och ikväll kommer underbara fina Maria rossbäck hit..goa goa gumman min va så länge sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0