Länge länge sen sist,,

Har hänt mycket men ändåså inte..

Utredningen på mig är klar och jag tror jag fick ca 6 diagnoser :/ vad ska man tro om det?
Började sen äta nån medicin som heter concerta men det slog helt och hållet bakut på mig..
Det värsta är att jag känner mig som ett enda stort misslyckande ett stort misslyckande som mamma och kvinna..

Just nu har jag tröttnat på det mesta som är runt om mig men jag kämpar har ju alltid gjort det :)
Det enda jag måste börja nu är att öppna munnen och säga ifrån på vissa har jag lyckats säga stopp men många fler behöver höra lite som jag känner att JAG måste säga.
Jag är ju en sån person som hatar att såra andra eller tror jag att jag kan såra så håller jag tyst men då får jag ett helvete istället..
Så mycket mycket träning blir det nu att jag kan inte hålla tyst bara för att jag tror att den andras liv blir helt förstört..

Jag och Jimmy kör på som vanlig varken mer eller mindre önskar jag hade mer mycket mer att ge men känner mig bara som ett skal..Men kärleken ger jag aldrig upp,Den kommer komma när jag minst anar det :)

nart fyller alla barnen *huga* Tom den 11e juni JAnina den 18 e juni och Sam 1 juli,,hur fasiken ska man få ihop det? ja ja nått lyckas jag nog med (hoppas jag)

Är så stolt över min fina familj Tom kom in på ITgymnasiet han sökt! helt underbart Janina gör mycket bättre i skolan och sam han busar och är bara glad den lilla vilden..

Ska sätta ut lite bilder men verkar inte gå nu??
Men nu ska jag städa lite och vänta in lillen min,,
Pöss på er alla..


Kommentarer
Postat av: Sophie med bebis 7 i magen

Har också ett barn som fyller 11 juni :) min mamma fyller samma dag.. Hehe fick åka in till förlossningen mitt i kalaset ^^

2011-05-01 @ 11:04:13
URL: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0