Sonn snusk fyyyyy!

Det är så roligt med er karlar ibland hahaha men goa är ni..speciellt så som jimmy va igår,,Det brann nog i hans byxor när jag sa åt han att gå hem *S*

Men men mera sånt till folket det livar uoo och gör kroppen friksk (eller)

Iag annars blir det lugnt ska väl bala nått så ungarna få lite fika imorgon till badet hatar hatar hatar bada!" men något måste göras..suck varför just det och jag lät barnen bestämma,,Jag kommer se ut som snuskgumma med kamera som hållr mig i vsttnrt nära ungarna med en kamera hahaha..

Aja..det blir nog bra sen på kvällen ska jag terra jimmy hehehe..

Skriver mer om nått annat nån annan gång,,


alla fina barnen så synd att dom inte träffas så oftast bara en fina är dom mina pojkar och hund förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0