Gammal jag? neeeeee?!

Jaha! snart ska jag bli jätte gammal tydligen :/ Enligt min lilla son så är jag galet gammal till och med hahaha.
JAg älskar den lilla killens kommentarer dom är alltid här och nu och alltid ärliga från hans lilla tankeplats,
Enligt min äldsta är jag också gammal med han har jag gett upp med att förklara att JAG ÄR FAKTISKT EN UNG MAMMA!
Men ne då! Jag var ung när jag fick han men nu är jag inte det längre så då kan jag inte vara ung?! Hur ska man kunna säga emot det...
Dotter min flinar lite lurigt bara hon är alltid så rättvis vill aldrig såra älskar dig för det mitt hjärta,
Men det värsta var nog det en sa till mig  i sommras.. Om jag inte kännt dig hade jag nog trott du var runt 50!! Är du inte KLOK sa jag! så alla dom som inte känner mig tror jag är runt 50?! och jag ska fylla 36 *snyft*
Hahaha men himla tur jag har en väldrigt rolig syn på mig själv kan inte vara i närheten av folk som tar sig själv på för stort allvar så dom aldrig kan se det roliga i sig själva.
Ja jag är imorgon hela 36 år gammal *ung*
Och under dessa 36 år har jag levt 74 olika liv allt från bottenlös sorg till toppen av gjädje.
jag har blivit så pass ung att jag väljer vilka jag vill umgås med och passar det inte andra så gå, jag håller huvudet högt för jag är så stolt över mig själv och vad jag lyckats med.
Mina barn är helt och håller underbara och det är nog bara när det gäller dom som den absolut värsta sidan av mig kommer fram.
Mig får man göra exakt vad man vill emot men inte mina barn aldrig mina barn!
Jag har efter 36 år lyckats! Vad än andra tisslar och tasslar om så har jag verkligen lyckats! Ni få som jag håller nära hjärtat är dom som vet och det är det enda jag bryr mig om, Sen va andra tror dom vet eller vad dom hört skiter jag i..Är för gammal för er ;) hahaha
 
FINNS BARA EN AV MIG OCH DET ÄR JAG!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0