Länge länge sen!

Hade totalt glömt denna sida av mig men den fanns kvar :) Trodde faktiskt jag tröttnat på att blogga pågrund av vissa saker som hänt med både det ena och det andra,,Men nu känner jag bara SÅKLART SKA JAG SKRIVA!
 Men kan ju erkänna att det står tomt i skallen för det har hänt så otroligt mycket på väldigt kort tid både bra och dåligt men mest bra faktiskt och det är jag så stolt över.
Jag har för första gången i mitt liv ett jobb och står helt självförsöjande,,Ehhh 36 årig kärring tänker vissa men ja jag växte upp jag med lite sent kanske men bättre sent än aldrig och ingen har gått i mina skor en enda en dag och vet hur mitt liv ser ut och har sett ut så många kan nog inte förstå och många kan.
Men ja! nu jobbar jag och jag är så otroligt otroligt stolt över mig själv för jag kan ärligt säga att jag trodde aldrig jag skulle kunna klara att jobba men ack så fel jag hade.
Denna sommar kom med en mardröm och vissa försökte splittra min familj men jag kämpade på och vann allt och det känns så otroligt fint att se sina barn och mina barn vet var dom har mig för jag kommer aldrig lämna dom för nått eller någon!
 Min otroligt fina son.
Min dotter min ängel
och jag och min lilla lillbuse <3
 
Som vanligt kommer min blogg mest handla om mig mina barn vad jag bakar vad jag gör mm..
Blir inget smaskit eller skandallystet här inte (bara lite)
Ha det nu gott alla drömmare ta hand om er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0